Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Companion Cube, lowpoly harcivalami

2011.12.25. 00:40 | sadypisten | Szólj hozzá!

Először is a Companion Cube. Mindenki ismeri, aki játszott már életében a Portal-al, és hát ki nem játszott? Kevesen vannak szerintem az ilyenek :) Régen terveztem már, hogy egy sajátot modellezek magamnak (mert hát minden tisztességes Portal fanatikus grafikusnak van, nekem miért ne legyen?), így hát végre rávettem magam, és készítettem belőle egy (kettő) hátteret. Lent megtekinthető, kattintásra letölthető 1920x1080 pixeles felbontásban mindkettő (a másodikon csak egy kis szöveg van pluszba). Minimális utómunkát Photoshop-ban végeztem.  

 

Másik jelenleg aktuális munkám egy játékba készült. Egyelőre sokat nem tudni még a készülő projektről (egy ismerőssel álltunk neki, lesz, amilyen lesz), viszont modelleket én fogok készíteni, ha minden igaz. Jelen esetben egy saját készítésű koncepció alapján modellezett lánctalpas szállítójárműről van szó. Nem sok minden, de azért mutogatom, ha már kész van. Első képen a koncepció, másodikon pedig a kész munka látható.

 

Nem profi munka, de hát ez is valami :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr543494261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása