... mint ma este, hogy egyáltalán hajlandó legyek ilyesmihez hozzáfogni. A nagy igazság az, hogy az ötlet már több napja felvetődött az SMWF fórumán, egy bence113 nevű felhasználó által. Mivel ő maga sok problémába ütközött már a karakter kimodellezése kapcsán is, ezért úgy döntöttem, én magam csinálok egyet.
Igazából elég egyszerű megoldást választottam, csak szépen egymáshoz linkeltem a karokat, lábakat és a testet. Semmi extra nincs benne, tuti létezik erre jobb megoldás, de a magam fajta kezdő nem biztos, hogy magától rájön, én pedig nem akartam sokat szöszölni vele. Pláne, hogy igazából nem is az én ötletem volt.
Tehát, amit csináltam, egyelőre alacsony felbontásban, az erősebb hardver hiányában (még nem vagyok bent a jobb gépnél), majd szerintem lerenderelem jobb minőségben, és azt is feltöltöm.
Szóval így néz ki a videó. Az őszinte igazat megvallva elég primitív, mivel a fegyverek is a játékból lettek kilopva, a fegyver torkolattüzével egyetemben. Ami saját, az igazából egyedül a rakétavetőből kiáramló füst. Az egyetlen probléma csak az, hogy elfelejtettem a rakétát odarakni, de egy ilyen rendert akkor is örömteli, hogy egyáltalán megcsináltam itthon, még ha csak 320x240-es méretben is.
A textúrákat, amik nem a játékból származnak, tehát a füvet és az égboltot a cgtextures.com-ról töltöttem le, ajánlom mindenkinek, aki bármi hasonlóval akar hosszabb távon foglalkozni.
Azt hiszem, mást erről nem is érdemes mondani, majd pótlom a nagyobb felbontású videót a napok folyamán, és ha addig eszembe jut valami, megírom még ;)