Mivel az utóbbi időben a korábban ismerősöm által fenntartott extra.hu által biztosított tárhelyen az általam írt tutorialokat gyűjtő részleg nem igazán működik, ezért a közeljövőben elkezdem ide feltölteni az ott megírt, de az új verziókhoz frissített oktatóanyagokat. Mivel alapvetően is ezért indult a blog, szép lassan az alapoktól fogom felépíteni a teljes Wings 3D ismeretanyagot, legalábbis amit én magam ismerek, és meg tudom osztani a nagyközönséggel. Tehát a közeljövőben várható egy rövid kis írás a kezelőfelületről és a főbb funkciókról, majd néhány egyszerűbb objektum készítésének leírása. Pont, mint a korábbi oldalon is. Csak most már a legfrissebb Wings 3D-hez igazodva.
Közben igyekszem majd bővíteni a saját ismeretanyagom is a programmal és annak lehetőségeivel kapcsolatban. Később szeretnék belemerülni jobban a Wings 3D által nyújtott renderelési lehetőségekbe (magyarán szólva vagy a POV Ray, vagy a Kerkythea kezelésébe), amint már minden más programon belüli lehetőséget kielemeztem. Szóval a napokban várható lesz egy viszonylag gyors, frissítési hullám.
A blog bal oldalán található oldalmenükben megtalálható egy 'Rovatok' címmel ellátott rész is. Már jó ideje működik, de még nem írtam róla. Aki ismeri a blogokat, annak gondolom nem kell bemutatnom. A többiek kedvéért: ez egy kategorizáló rész az oldalon belül. Az egyes bejegyzéseket elláthatom úgynevezett címkékkel, amik alapján ezekbe a kategóriákba fognak kerülni. Egyelőre, mint látható, a tutorialokon belül mindösszesen egy írás látható, ennek a részlegnek a bővítése várható a közeljövőben. Tehát a lényeg. A blog fő felületén, ami a http://sadypisten.blog.hu/ címen érhető el, a bejegyzések eléggé össze-vissza lesznek. Aki pedig gyorsan el akar érni valamit, megkeresi bal oldalon a megfelelő rovatot, és tovább szemezget.
Ennyi lett volna mára, igazából csak egy gyors frissítés, hogy milyen irányelveket kívánok követni a jövőben. Addig is, akinek kedve van, írja meg, hogy milyen tutorialt látna szívesen (ne, a textúrázást ne írjátok meg, az lesz, inkább modellezéssel kapcsolatos igényeket várok), alkalom adtán megírom azokat is! ;)