Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Apróságok

2009.03.10. 21:54 | sadypisten | Szólj hozzá!

Holnap este elviekben meglesz az új gép. Nem tudom, írtam-e már róla, de meglesz. AMD X2 6000+ processzor (két magos, magonként 3000mhz tisztán), 4 giga DDR2/1066 RAM. Elég erős kis masina lesz, legalábbis ami a grafikát érinti. Nem kimondottan profi gép, de ezzel kell megelégednem. Sajnos egyelőre marad az integrált VGA (ha minden jól megy Ati HD3200 - nem gyenge integrált vashoz képest), viszont nem is igazán használnám ki, ha bivalyerős kártya is lenne benne. Játszani nem nagyon szoktam, azt a pár régiséget meg kiszolgálja az integrált vas is. Majd később úgyis alakul más. Remélem.

A másik dolog. Lehet kicsit átalakul majd a blog. Alapvetően a Wings 3D megmarad számomra, mint alapvető modellező program, de neki kívánok feküdni erőteljesen a 3DS Max-nak mostmár. Pláne, hogy lesz alá való gép. A két magnak hála a renderidők le fognak csökkenni (a legutóbbi bejegyzés óta vannak új képek, erről majd hétvégén - otthonmaradt a szobasarok projekt ...), szóval még gyorsabban is fogok tudni majd dolgozni. Mindegy, amiért ezt felhoztam ...

Nagy változások nem lesznek, szerintem max a fejléc fog átalakulni (kicsit 'Maxosabbra'), kiveszem a fotókat (van jó pár, de nem publikáltam még egyet sem - itt asszem nem is fogok), mint blogcímet, és mostantól csak a modellezésre és renderekre fogok szorítkozni. Bár eddig is ez volt a fő téma, most már színtisztán ez is lesz. Viszont ha alakul más, amivel röviden foglalkozom, arról is szót fogok ejteni. De maradjunk csak a modellezésnél inkább. Sőt, a rendernél.

Gondolkoztam, mi lenne majdanán a következő projektem, ha a mostani kis szobással elkészülök. Nos, rosszul tettem, így hírtelen az az érzésem lett, hogy minden másba bele fogok kezdeni, és ez meg el lesz hanyagolva. Nos, igyekszem, hogy ne legyen. Sőt! Ezt mindenképp befejezem, már csak azért is, mert versenyre lesz. Utána majd a szabadfoglalkozás válik főszereplővé, és kiélhetem alkotói kreativitásom.

Ezután azt hiszem az animálás lesz a következő lépés a 3D 'karrierem' folyamán. Remélem fog menni, az egy olyan dolog, amibe még ezelőtt soha nem kóstoltam bele. A többi témát (még a rendert is) azért régebben feszegettem ...

Oh, és még egy apróság, csak mielőtt elfelejteném. A suliban (hála építészmérnöki tanulmányaimnak) foglalkozunk az ArchiCAD-el, amit a laptopon eddig esélyem sem volt elindítani. Viszont mostantól kezdve az is futni fog, és ez bizony kimondottan előnyös lesz a továbbiakban. Viszont itt nem fogok róla sok szót ejteni, kivéve ha valami nagy dolog történik ezen téren. 

No, most már azt hiszem, ennyi, szerintem korán lefekszem, hogy minél hamarabb holnap legyen (ez gyerekes volt? - lehet ...) és a markomban foghassam az új PC minden apró kis hardverét ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr6994685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása