Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Próbálkozom

2009.05.27. 18:24 | sadypisten | 1 komment

Mostanság belefogtam egy kisebb projektbe, ismét SMWF fórumos kihívás kapcsán. Egy űrhajót kell modellezni, valamiféle rombolót, igaz, még ehhez nem fogtam hozzá, de csináltam egy kisebb vadászt. Elég szegmenses még a modell, viszont kipróbáltam rajta pár dolgot, amit még előtte soha. Például alapvető animációt, amiben a korábban már használt glow effektet is kipróbáltam. Bár csak 3 másodpercet sikerült animálni (majd utánanézek, hogy lehet többet), aminek a vége nem kicsit lett sötét, szóval lenne még mit csiszolni rajta, de gondoltam, ha már összejött, felrakom.

Normál beállítások mellett 8 percig renderelt, mindenféle anyag vagy textúra nélkül, csak egy kevés tükrözést állítottam be. Aztán kipróbáltam bekapcsolt GI-vel, no, úgy már rögtön 20 percig tartott ez a 100 képkocka ...

Tehát akkor a két videó, az első GI nélkül;  

... a második pedig GI-vel: 

Sok különbség sajnos nincs, reménykedtem pedig, hogy lesz valami. Talán a második picit 'élettelibb'. De még ebben sem vagyok egészen biztos. Szerintem a méret és a minőség miatt nem tűnik ki semmi különbség, meg persze az anyagok és textúrák teljes hiánya miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr61147334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hy figy mien progival xcsináltad az animációt? am wings 3d-be lehet mozgást csinálni?
süti beállítások módosítása