Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Hétvégi szösszenet

2009.10.02. 18:38 | sadypisten | Szólj hozzá!

Régen írtam már bármit is a blogra, a legutóbbi, inkább kicsit unatkozgatós, mintsem komoly videós post után most azt hiszem, ideje lenne már valamit fel is mutatnom.

Az igazság az, hogy ezt a képet még a nyáron elkezdtem, de aztán valamiért félbemaradt. Meg úgy egyáltalán, nem is nagyon foglalkoztam semmivel sem, az előző kis videón kívül azóta. Szóval most következzen egy kép, amit, valljuk be, eddig elfelejtettem feltölteni, holott mikor hozzáfogtam, nem kevés munkát öltem bele.

Alapvetően, mint látszik, ez a kép még nincs kész. Igazából az anyagok azok, amikkel eddig sok időt elszöszöltem, mivel a modellezés része, én úgy érzem, kellőképp megy a Max-ban. 

Igazából egy dolog miatt tartom valamelyest különlegesnek ezt a készülő képet saját magam szempontjából, mert egy darab textúrát sem raktam rá, mindösszesen az anyagbeállításokkal szórakoztam, és így értem el a fent látható eredményt.

Mint mondtam, még nincs kész maga a kép, lábtörlőket, egy-két növényt, és persze a házszámokat akarom majd még rárakni, addig is ezt egy előzetes képnek szánom, mivel szerintem a hétvége után újból nem lesz sok időm semmilyen programhoz sem nyúlni, a hétvégéket pedig nagy általánosságban nem ezzel szoktam tölteni ...

Ezen kívül a múltkori pálcikaemberkés videót lerendereltem kicsit jobb minőségben, és raktam bele egy rakétát is, ami miatt sokan panaszkodtak, hogy hiányzik. Íme: 

 

Az alábbi linkre kattintva HD minőségben megtekinthető:

https://www.youtube.com/watch?v=5wCfrERGbXY

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr901423446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása