Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Félévnyitó

2012.02.06. 20:38 | sadypisten | Szólj hozzá!

Jó rég tettem már fel bármit is, pedig az elmúlt pár hétben igyekeztem nem tétlenkedni. Született pár új munkám, amiket itt-ott már megosztottam, de valahogy a blog kimaradt a szórásból. De azért, hogy ne érezze magát elhanyagolva ez sem, felrakom ide is a képeket. Csak szép sorban :) 

Ez az épület kiviteli tervek alapján készült, amiket egy ismerősömtől kaptam. Az ő külön kérésére VRay-el renderelve. Megérne még egy új rendert, a fű színén azóta ugyan változtattam, de renderként nem jött ki. Plusz nem ártana még egy-két anyagon finomítani sem :) 

Ez egy tipikusan olyan kép, ami nekem személy szerint nem tetszik. Rettenetes lett a bevilágítás, az meg, hogy kissé mutatósabb lett, a durva PS utómunkának köszönhető. Mellkvágány, amit időben ugyan később kezdtem, mint a most következőt, de hamarabb fejeztem be. 

Aktuális büszkeségem, ami egész jó kritikákat is kapott. Bár a render nem lett hibátlan (zajos, foltos néhol), még így is egész jól sikerült. Maga a terem teljesen saját ötlet, a tetőszerkezet ötletét egy másik képből merítettem, de alapvetően a kivitelezés az a magaménak mondható, száz százalékosan. Mental Ray-el készült a render (mint újabban mindent, ezt is Max-ban modelleztem), egy hangyányi színkorrekciót kapott PS-ben.

És épp kész lett még egy render. Egy kép alapján készült, amit véletlenül neten találtam. Nem lett teljesen ugyanolyan, de még csak hibátlan sem, de gyors, kikapcsolódó munkának részemről tökéletes lett. Íme: 

A szokásos, Max, Mental Ray, PS színkorrekció.

Nos, ennyi alakult az utóbbi bő egy hónapban. Holnap indul be újra a suli, mellette nem biztos, hogy maradok ennyire produktív, de hátha. Van pár kép még, amibe belekezdtem, és szeretném is befejezni őket. Addig is nem biztos, hogy születik post :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr934072923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása