Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Problémák, megegoldások és jövőképek

2009.01.18. 23:05 | sadypisten | 2 komment

Azt hiszem, kezdem a legelején ... Kicsit sok lett a fű a Wings-nek. Akadozott, mikor egyszerre kezdtem el a kezelését a teljes modellnek, és mikor textúrát akartam húzni rá, teljesen elhalálozott a program. Ezt később megoldottam (kis részekre szedtem a füvet, külön textúráztam), ellenben mikor összeillesztettem, és beraktam újból a végső modellbe, hasonló eredényekkel zárult a kísérlet. Igen, a Wings teljes halálával. Elmenteni még eltudtam, de visszatölteni már nem. Lehet, hogy sok volt neki, amit szeretnék? 

Ismerősöm megpróbálta másik programmal, neki simán ment a dolog. Hát, sajnos ezzel a szép fűtől el kell, hogy búcsúzzunk mindannyian. Így a lényegesen egyszerűbb, poligonbarátabb megoldásnál maradtam. Mindösszesen lapokat szúrok be, és erre rakok fű textúrát. Remélem, így ha nem is olyan szép, de kezelhető végeredményt kapok. 

Ellenben készülgetnek a textúrák (a talajon már van egy gyönyörű szép), és a fára is került egy kezdetleges, esélyes, hogy le is cserélem majd, vagy legalábbis megkérem kedves grafikusom, javítson rajta picikét.

Összegzés képp: A blog nem halt meg, csak pihen. A modell fejlődik, viszont a technikai akadályok (sajnos ez tényleg a Wings hibája - bár ne az lenne) miatt kicsit késlekedem vele. Ellenben kezd bennem kirajzolódni következő művem is, erről majd akkor szólok, ha az alapjait annak is fel tudom majd mutatni. Kicsit poligonbarátabb lesz, mint ez a tópartos dolog, ellenben ha olyanra sikerül, mint szeretném, legalább olyan szép végeredményre lehet majd számítani ;) 

Elöljáróban ennyit, amint lesz pár képem, rakok fel a mostani verzióról ^^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr30886372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem mutatod meg milyen lett volna úgy a fű, ahogy ismerősöd megcsinálta?(: Amúgy, jó munkához idő kell. Pláne nekem, és a házfeltúrás nem könnyíti meg a géphez jutást... Fel fogok költözni a szobámba >< Gondoljatok bele, csend, nyugalom, gépzúgás... textúrázás XD
@aninoka: Az említett kép Anim8or-ban készült, azzal nem kívánok foglalkozni. Egyébként csak a füvet próbálta meg textúrázni, sikerrel. Ezért is nem akarom megmutatni. Szóval ilyen téren a Wings kicsit gyenge ... De majd megoldom, mint a post-ban is olvasható ;)
süti beállítások módosítása