Véget ért a vizsgaidőszak, újra nekikezdhetek modellezni, és más hobbijaimnak hódolni. Ami bizony örömteli. Össze is dobtam valamelyik éjszaka egy szép kis panelházat (szép panelház? - paradox), arról pár kép. Szintenként négy lakás, összesen 4 emelet (földszinttel együtt, tehát három emeletes). Nem a legrealisztikusabb, de nem is arra hajtottam.
Először is, teljes pompában, a lépcsőház felőli oldalról:
Másodjára az első emelet, bár mind ugyanilyen:
Végül pedig az emelet "alaprajza":
Nem túl bonyolult munka, de azért jól elszórakoztam vele. Eléggé lowpoly, igazából az SMWF-be szánnám, hátha bekerül. Reménykedni lehet. Legfeljebb módosítok rajta valamit, hogy jobban passzoljon a játékba. ;)
No de mostmár tényleg jöjjön az a rossz hír, mert eddig csak "szépet" mutattam. Ez a rossz hír pedig az, hogy leállok a múltkoriban bemutatott highpoly tópartos képpel. Sajnos a Wings nem nagyon szeret 100000 fölötti poligonszámnál működni. Viszont megpróbáltam textúrával megoldani a füvet. Sajnos az sem járt sikerrel, renderelésnél csúnya árnyékot vetett, és nem csak a textúra, hanem a teljes lap árnyékát kirajzolta. Nem tudom, miért, sajnos nem sikerült megoldást találni, hiába tettem átlátszóvá mindent. Szóval ezt egyelőre nem erőltetem, majd ha a) lesz jobb gép; b) a Wings optimalizálva lesz 100k polygon fölött; c) találok normális renderelő programot; d) áttérek 3DS Max-ra.
Addig is, ha minden jól megy, talán belekezdek valami másba, ami nem lesz ennyire highpoly, inkább textúrákkal (és persze renderrel) próbálok majd meg elérni fotorealisztikus hatást. És hanyagolni fogom az organikus (főleg növény) dolgokat, azokkal egyelőre nem tudok sokmindent kezdeni. Viszont próbálkozom, majd csak kisül belőle valami.