Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Még él a blog

2009.04.10. 10:23 | sadypisten | Szólj hozzá!

Gondoltam, írok egy kis rövid szösszenetet, mert elég rég nyúltam már a blogomhoz. Sajnos sűrűk voltak a hetek, rajzleadások, néhány ZH, meg azért órákra is be kell járni. Ennek következményeképp nem csak a blog, de a modellezési munkám sem nagyon haladt. Bár picit fejlődött, nem olyan dolgokat csináltam, amik hatalmas erőfeszítést igényeltek volna. Tehát csak pár percekre nyúltam hozzá. 

Most pedig itthon vagyok. Az erősebbik gép az albiban van, tehát kedden fogok legközelebb a közelébe jutni. Nem is nagy baj, kell a kikapcsolódás. A modellbe csináltam egy kis posztert (nem nagy munka volt, de feldobja a szobát), és leszimuláltattam a Max-al a függönyt. Nem kicsit néz ki jól. Odébbpakolgattam a fényeket, módosítgattam pár paramétert, de ennyi. Igazából már túl rég készül ahhoz, hogy legyen kedvem vele foglalkozni. Már rég kész kéne, hogy legyek. Csak hát a suli. Valahogy amellett ehhez már nem sok erőm van. Határidő ide vagy oda, ez most lehet sikertelen vállalkozás lesz. Majd befejezem, ha kedvem lesz hozzá. Meg persze sok időm. Majd kiderül, remélem hamar eljön ez az idő. Képet sajnos mutatni nem tudok, lévén az ilyen jellegű tevékenységem mostmár mind az albiban folytatom, itthon semmit nem csinálok már. 

Sajnos ez minden, ami történt az elmúlt időkben. Nem csoda, hogy az utolsó bejegyzés óta nem nagyon írtam ide. Egyszerűen nem volt mit. Nagyon remélem, hogy ez minél hamarabb megoldódik, addig is csak néha-néha lesz egy-egy bejegyzés, és azt se garantálom, hogy képekkel ellátva ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr351057301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása