Igen, végre eljutottam oda, hogy el tudjak készíteni egy kezdetleges arc animációt. Egyelőre nem emberi arc, csak egy békaszerű teremtmény, vagy hogy kicsit komolyabbnak tűnjön, sárkánybébi. A mimikát a morpher módosítóval oldottan meg, aminek a lényege, hogy előre el kell készíteni a különböző arckifejezések végpontjait, majd ezt az eredeti modellhez hozzárendelve egy 'csúszkával' állítható, hogy milyen mozgást végezzen, a köztes állapotokat a Max saját magának képezi le. Szóval hasznos kis funkció.
A másik, a szemek és a szemhéj volt. A szemek lényegében kaptak egy primitívet, amit folyamatosan követnek, így ez egyszerű megoldás volt. A szemhéj is hasonló megoldást kapott, csak itt nem a tárgyat követi folyamatosan, hanem az objektum mozgatásával, forgatásával lehet eredményt elérni. Szóval ez is hasznos, és egyszerűen használható.
Igaz, ráment a délutánom, de sikerült végre ezt is begyakorolnom, jöhet bármi más, bonyolultabb is. Már ha időm engedi. Mivel nem az albérletben vagyok, így a lassabb géppel kellett dolgoznom, a renderidő pedig 01:27:14 lett a végére. Nem semmi, pláne, hogy éjfélkor indítottam el.
Amit még érdemes mondani, hogy a szem kapott egyedül anyagot (azt készítettem először, gyakorlás képp, aztán gondoltam, hogy építek köré egy animációt, szóval az lett az egészben a legszebb), a fej többi része csak egy színt kapott (még csak nem is diffuse). Más azt hiszem már nem érdemel szót, így a végére beszúrom a videót.