Kérések

Ha tetszettek az itt leírtak, nyomj egy ajánlást (Recommend), hogy megjelenjen a Facebook üzenőfaladon a blog, hátha van neked is a grafika iránt érdeklődő ismerősöd :)
Persze, a Tweet és +1 gombokat is használd nyugodtan, ha van Twittered vagy Google+od :)

Újabban tetten érhető vagyok facebook-on (főleg ott), így ha érdekelnek a munkáim (mivel a bloggal nem nagyon foglalkozom újabban) kövess a http://facebook.com/sadypisten oldalon. Köszönöm! :)

Grafika és modellezés

Igazából a 2009-es újévvel indítom ezt a blogot, remélem sikerrel jártok vele. A Wings 3D nevű ingyenes modellező programmal kívánok legtöbbet foglalkozni (leírások, saját modellek), szeretek fotózni (főleg makrófelvételeket), és minden mást sorra veszek, amibe épp beleütöm az orrom (:

Adomány

Ha tetszettek a blogon található írások, vagy hasznosnak találtad őket, belátásod szerint támogathatod munkám. Előre is köszönöm! :)

Képek, tőlem

Hírjellegű

2010.01.19. 11:58 | sadypisten | Szólj hozzá!

Az első, amiről értesítést szeretnék adni, hogy míg házon kívül, és távol az internettől tartózkodtam, 2010. január 17-én megjelent a Wings 3D 1.2-es stabil verziója. Jelenleg ez a legfrissebb elérhető, az eltelt két napban úgy tűnik, pihennek a fejlesztők. Megértem, szép munkát végeztek ismét, és reméljük így megy ez tovább az 1.2.1 (1.2 javított verzió) és 1.3-as verziók során is, amik már be vannak ígérve! A program a szokásos helyről letölthető.

A másik dolog, amivel a napokban (egész pontosan a tegnapi este folyamán) foglalatoskodtam, hogy egy megfelelő, és természetesen ingyenes programot találjak a Wings 3D mellé, amivel a munkáim renderelhetők. Kézenfekvő megoldás lett volna talán a közismert Blender, de ezt bonyolultsága miatt elvetettem, hiába lehet hozzá bármilyen ingyenes, nyílt forráskódú render engine-t beüzemelni. A tegnapi nap, felbuzdulva a Wings 3D megjelenésén, épp a fórumukat olvasgattam, ott botlottam bele az Albatross 3D nevezetű programba. Természetesen teljesen ingyenes, és bár kezelésében hasonlít a Blenderre, mégis könnyebben megbarátkozott a szemem a kezelőfelülettel. Bár a kamerakezelése kicsit problémás, a renderelő lehetőségei miatt (POV, Kerkythea, Luxrender, ésatöbbi) mégis megakadt rajta a szemem. Tehát akit érdekel egy ilyen jellegű ingyenes lehetőség, bátran nézzen rá a programra, próbálja ki, az a pár megabájt nem fog sokat elvenni az ember életéből és tárolókapacitásából. Szóval én azt mondom, egy próbát megér, és a modellezési lehetőségeit is érdemes szemügyre venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sadypisten.blog.hu/api/trackback/id/tr591684352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása